Important este ca m-am trezit cu mine in poala acceptarii si de acolo, drumul vietii nu mi s-a mai parut niciodata de neparcurs…


Afara ceata a acoperit tot imprejurul albicios… Abur injunghiat de respiratie greoaie s-a lasat deasupra paminturilor…umezindu-le, dezmierdindu-le umed… Ce primavara trista… Ma gindeam din izolarea baracii din santier… Ce primavara trista… Necajita… Ostenita… Amarita… Cit este ziua de lunga, cerul sta a ploaie si umbra… Din ce in ce mai umbra. Din ce in ce mai lunga… Astenie ostenita de primavara ostenita…

Ma intind pe spate cu ochii adinc infipti in adincurile albastrului de deasupra… Cu miinile sub cap, sau mai bine zis, intins in propriile-mi palme ma las sedus de reverie, de o reverie demult asteptata… Asa sint eu. M-am obisnuit sa astept, de parca toata viata mi-as fi construit-o numai si numai din caramizi de asteptare galbena, cu umbre de ocru extras din seve pamintii… Asa sint eu. Construit ciudat… Nu-mi aduc aminte cine anume m-a construit, si nici cine ma proiectat… Important este ca m-am trezit cu mine in poala acceptarii si de acolo, drumul vietii nu mi s-a mai parut niciodata de neparcurs…

About Andrei D.MITUCA

I am...
Acest articol a fost publicat în Andrei D.MITUCA..., Andreiene..., Aparente care aduna..., Ape Moarte..., Ape Statute..., Ape Vii..., Articol Propriu..., Comunicare NonVerbala..., Comunicare VIZUALA..., CONCEPT Art..., Corinei..., Imagini care Linistesc..., Imagini percepute cu ochii mintii..., Locuitorii Padurii fara Rost..., Pentru Abis 1957..., Politica Bolnava..., Preocuparile PADURII fara ROST..., Respiratie Articulata..., Rugaciune..., Rusinea ca o Mocirla din care nu poti sa iesi..., Suflet in Git..., Sufletul Padurii fara Rost.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Important este ca m-am trezit cu mine in poala acceptarii si de acolo, drumul vietii nu mi s-a mai parut niciodata de neparcurs…

  1. Wow! This could be one of the most beneficial blogs we have ever come across on thesubject. Actually excellent post! I am also an expert in this topic so I can understand your effort.

  2. Thanks so much for sharing all of the awesome info! I am looking forward to seeintg more posts.

Lasă un răspuns

