Ma simt la un pas de fringere…


Joi 05 august 2010

Ora 8:47:20 AM GMT

Ceasul douazeci si patru fara 3 minute…

Ma simt la un pas de fringere…

De luni bune ma simt obosit peste masura. Obosit pe de-a-ntregul fiintei… Lupt din rasputeri, lupt nervos, lupt pina dincolo de extenuare cu aceasta perfida stare care m-a impresurat de mai bine de sapte luni de zile… Partea cea mai proasta este aceea ca nu inteleg, cine s-a infiltrat in subconstientul meu. Cine anume. Cum arata?… Si de ce a avut nevoie de inlauntrul meu pentru a-si duce pe mai departe fiintarea… proprie.

M-am plimbat un pic prin santier. Asa am simtit nevoia. Starea de spirit straina s-a tinut dupa mine… Chiar daca as fi alergat, raul s-ar fi tinut dupa mine ca o umbra de o alta umbra… Afara vremea s-a infrumusetat cu multa grija. Imbietoare si sentimentala cu o stiu, m-a purtat cu atentie de-alungul pasilor… Mingiiere de vinticel de primavera in toiul verii… Companie placuta generatoare de amintiri la fel de placute. De fapt amintirile mele traiesc in acelasi timp cu momentele actuale. Toate adunate la un loc genereaza spectacole fantastice de emotii netinute de nici un fel de friu… Cit de vechi imi suna acest cuvint; Friu… Friul care da drumul mormanelor de amintiri in cascade stravezii…

Desenul scrisului l-am inceput acum citeva zile. Astazi il continui, ceva mai linistit si cu mult mai odihnit… Astazi scriu ceea ce trebuia scris de acum trei zile. Soare, visare si scris neostoit… Astazi scriu impins de o speranta alba. Miine am sa ma simt mai bine. Astazi scriu si incerca ceva mai tirziu sa si desenez ceva fara un subiect neaparat inteles…Oarecumva, am reusit sa-mi sterg sila trairii de pe haina simturilor romanesti. Educat fiind pe aceste paminturi grase, dar nerespectate, sila o percep adinc in fundul ficatului golit de bila scirbos de galbena si de suparatoare… Astazi oboseala chronica m-a invoit pentru o scurta permisie cu iz militar vechi…

About Andrei D.MITUCA

I am...
Acest articol a fost publicat în Andrei D.MITUCA..., Andreiene..., Aparente care aduna..., Ape Moarte..., Ape Statute..., Ape Vii..., Articol Propriu..., Comunicare NonVerbala..., Comunicare VIZUALA..., CONCEPT Art..., Corinei..., Imagini care Linistesc..., Imagini percepute cu ochii mintii..., ISTORII Profunde..., Locuitorii Padurii fara Rost..., Nimicuri Putrede..., Pentru Abis 1957..., Perceptia Luminii..., Personalitati marcante ale PADURII fara ROST..., Plecaciune cu fringerea Coloanei..., Preocuparile PADURII fara ROST.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

